
Wie ben ik:
Mijn naam is Izaac van Kralingen, geboren in Gouda. Ik ben een ervaren internationaal projectleider, spreker, coach en oprichter van de NPS Academy. Tot 2003 bekleedde ik diverse managementfuncties bij Siemens AG en tot 2024 was ik Corporate NPS Officer bij BSH Home Appliances, waar ik de NPS-implementatie in meer dan 55 landen leidde. Uiteindelijk besloot ik mijn functie neer te leggen om me volledig te richten op het delen van mijn kennis, ervaring en passie voor NPS. Mijn missie is om de kracht van enthousiasme te benutten om positieve verandering te stimuleren, zowel bij individuen als binnen organisaties en de samenleving als geheel.
Mijn enthousiasme:
Ik geloof sterk dat een focus op enthousiasme een diepgaande impact heeft op de manier waarop we met elkaar omgaan en organisaties inrichten. Als enthousiasme centraal staat, wordt werk niet alleen leuker en vervullender, maar krijgt het ook meer waarde voor de gemeenschap. Bedrijven die enthousiasme omarmen via NPS worden succesvoller, klantgerichter en maatschappelijk verantwoorder. Wantrouwen ten opzichte van bedrijven verdwijnt, simpelweg omdat daar geen reden meer voor is. Ik ben ervan overtuigd dat we de wereld een stukje beter maken als we enthousiasme als leidraad nemen.
Het resultaat van NPS Enthousiasme:
Naarmate enthousiasme zich verspreidt, zullen meer mensen zich aansluiten. Wereldwijd begrijpen mensen steeds meer de kracht van enthousiasme en hoe dit bijdraagt aan positieve verandering. Organisaties verschuiven van een probleemgerichte aanpak naar een werkwijze die wordt gestuurd door het enthousiasme van hun klanten en medewerkers.

De uitdrukking "Nothing great was ever achieved without enthusiasm" van de filosoof Ralph Waldo Emerson spreekt mij enorm aan, vooral in mijn werk met NPS en klantloyaliteit. Uit eigen ervaring weet ik dat enthousiasme de basis is voor elke betekenisvolle prestatie. Het geeft ons werk richting, energie aan teams en creëert echte verbindingen met klanten. Emersons woorden herinneren mij er dagelijks aan dat zonder oprechte passie voor wat we doen, we het risico lopen vast te blijven in routines in plaats van vooruit te streven met een doel. In mijn NPS-reis is dit enthousiasme wat ik in elk project wil brengen, met het geloof dat we samen, met een gedeeld gevoel van doel, buitengewone resultaten kunnen behalen.
Izaac van Kralingen
... Mijn bedrijfslogo:

Ik zie de olijftak als een prachtig symbool van vrede, verzoening en hoop. Voor mij heeft een sterke Net Promoter Score (NPS) een vergelijkbare betekenis: het staat voor tevredenheid, vertrouwen en positieve groei in de relatie met klanten.
Net zoals het aanbieden van een olijftak een gebaar is van verzoening, zie ik een goed NPS-resultaat als een kans om relaties met klanten te herstellen en te versterken. En net zoals een olijfboom tijd en rust nodig heeft om te groeien en te bloeien, geloof ik dat het verbeteren van de NPS vraagt om consistentie en geduld. Alleen zo bouw je aan duurzame klantloyaliteit die je bedrijf écht laat groeien.
... Mijn Ervaring: Altijd Bereikbaar en Vastbesloten om Jouw Succes te Realiseren!
... Bekijk Mijn Referenties: Ontdek Hoe Anderen Mijn Toewijding en Beschikbaarheid Ervaren!










| Home | NPS Academy | NPS Uitleg | Contact | Wie ben ik | Projecten |